bbra helg !

det suger verkligen att ha blogg över helgen.. de finns verkligen inte tid till att blogga.
men ska berätta kort om min sjukt roliga helgt.

fredag- en kort skoldag, skrev bara inköp och varuhanterings prov sen slutade vi. åkte in till stan med johanna och handlade och åt, fick med mig två fina linnen hem.
köpte lite smått och gott med oss hem, somnade vid 11 på en fredag ?!?! vad hände där.

lördag- utvilad och glad traskade jag upp halv nio för att vara barnvakt åt lillasyster ett tag, packade sen  alla mina saker och åkte hem till johanna.
åt pizza och sen åkte vi hem till jenny, kastade på oss kläder och sminkade oss.
tog bussen runt sju till Östervåla för 18 års fest hos richard, ingen höjdare men har alltid kul med mina pinglor!
tog bussen till stan runt 12, och hoppade på bussen till örsundsbro och sov hos L. kollade film och bara myste som tuuusan.

söndag (idag)- åkte hem från L vid 12 tiden, åkte direkt hem till johanna, tog årets första glass muums.
sen har vi bara tagit det lugnt, precis som man ska göra på alla dessa värdelösa söndagar.

/ juliaeandersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0