rullis

åt precis upp min otroligt goda rulltårta som jag slängde ihop på några få minuter för jag var så sugen..
har suttit i soffan heela dagen även fast de va tänkt att jag skulle göra klart några skoluppgifter, men jaja de är ju tanken som räknas .
caroline gör mig sällskap idag vilket är en lättnad, har verkligen pratat ut allt mellan himmel och jord.
är verkligen som en sten släpper från magen. den tjejen är bäst.

praktik imorgon som vanligt , döööör av tråkighet.
mår dåligt av att bara tänka tanken, stå och vika kläder från tio på morgonen till fem på kvällen inte direkt lycka om man säger så .

tiden rinner iväg , ett år sen ..
haha vad små vi va pullan ! ♥

/ juliaeandersson

Kommentarer
Postat av: lovisa

men fyfan hur jag såg ut , hahah !

du är ju söt som alltid med ja , asså dör ! hahah <3

2012-04-18 @ 22:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0