andra september

redan fredag ? den här veckan har gått så ootroligt snabbt !
fast det kan ju ha en liten anledning också ,haha . det är helt otroligt hur roligt man kan ha det iskolan, med världens bästa tjejer då såklart. min klass är den bästa för er som bryr sig.

men nu sitter jag med johanna i hennes rum eller jag sitter och hon springer runt med folije på huvet och skriker att hon är så nervös. så ikväll blir det mys med massa godis och chips och ska äntligen få kolla på hur många lingon finns det i världen. så nu kan jag äntligen ta del av allas pratande om den filmen !


you smile i smile
på något sätt är jag världen lyckligaste tjej,
men på något vis är det något som saknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0