2011-09-14

hemma efter en ganska så okej skoldag, bara m´s lektioner som förstör hela dagen. fattar fortfarande ett piss av hans lektioner. Så avslutade dagen med idrott spelade fotboll med killarna suuper kul, mitt knä typ krossades tusen gånger om känndes det som.
& nu sitter jag med religionsboken uppsalgen och har snart läst igenom häftet och snart ska jag göra några frågor, prov imorgon som jag inte kan säga att jag är så pepp på men ska göra mitt bästa iallfall.
om en timme sticker jag i väg på innebandy träning, första för i år och gissa hur mycket jag längtar tjatat om det flera veckor nu känns det som. får hoppas att mitt knä tillåter det bara, men vi håller tummarna för det.


bästa tjejorna !






jag är lycklig utan dig, men lyckligast  med dig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0