2011-09-08

min dag igår var toppen, mitt lag van även på tävlingen och fick en biobiljett ! alla 1,2&3 i handel avslutade dagen på kina. inte alls lika gott där som där jag brukar äta , ingen kycklingspett = ingen kina mat !
men sen traska jag vidare på stan med johanna och jenny, gjorde lite skoluppgifter sen gick vi runt i sex timmar för att invänta bion. såg även andré zuniga så nu kan jag skryta lagom hah , nej men han var inte alls lika snygg som på tv och datorn. men vid halv sju tror jag det var började bion & usch vad bra den va , grät grät och grät. så jag saknar dig är en film jag tycker alla ska se.

dagen idag har rullat på som vanligt, lektioner hit och dit och slutade kvart över fyra vilket var ett minus.
hörs senare !





fyra mobilbilder från gårdagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0