ta vara på dina dagar .

ännu en slapp dag i skolan , tror vi hade tre lektioner som det var mest helt flamisgt på. har verkligen bästa bästa klassen gör verkligen mina dagar !
så med min magont kämpade jag mig igenom skoldagen och åkte hem vid kvart över två.

hemma väntade det fin besök från gävle, mormos syster var här med man och kan inte ens komma ihåg när jag träffade dom sist.. hemskt hur sällan man verkligen träffar släkten . men kul att se dom ett tag .
nu packar jag för fulla muggar för ska snart ner till bussen och vidare till johanna.
får se hon bloggningen blir över helgen ska ut på äventyr med världen bästa


jag längtar faktiskt till julen , för det första fyller jag år sen får man öppna massa paket, hela familjen samlas äter god mat och man kan bara mysa ner sig framför tv med en brasa och kolla på kalle. jag älskar julen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0