lördag hela veckan !

ääntligen hemma efter helgens äventyr .

i fredags åkte jag johanna jenny och mickan in till stan käkade på cupido och lite annat sen var det att rusa till bussen, åkte hem till johanna och han vara där i 20 minuter sen var det bara att springa till bussen igen.
åkte till simon som hade fest kul var det, ialfall vad jag mins. blev hämtat av mange sen och kvällen slutade med att vi jagade kossor runt 2 tiden , haha !

lördag åkte hem och packade sen vidare till caroline åt godsaker sen till bussen som gick mot österby. mötte upp alicia och emilia i gimo och sen åkte vi till österby där det var partajj. riktigt lyckad kväll även fast det var - 1000 grader ute.
drog hem vid 1 tiden .

sen idag var det bara att kliva upp vid halv 7 för att åka med caroline till hennes bror för att kolla hockey , dom förlora tyvär men kul att åka dit iallfall & tusen tack för dagen caroline, hade inte klarat en sekund utan dig !

men tack alla som gjorde min helg as grym !
slänger in bilder imorgon kväll .



vet inte vart jag ska ta vägen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig julia & finns alltid här för dig! <3

2011-10-10 @ 16:23:03
URL: http://carolinesundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0