i´m gonna leave this world for a while ..

min fredag spenderade jag för det mesta i östhammars ishall kallt som tusan var det.
men med härligt folk så kunde det inte bli bättre. skulle sen gå hem till alicia för att sova då mamma sms mig och säger att jag ska hem sen när vi väntar på bussen ringer svante och säger att vi ska med dom så alla åkte dit så gled me strömmen eftersom jag hatar att åka buss själv och speciellt sent på kvällen så hamnade efter många men hos svante ute i skogen med massa folk. det var helt okej pratade massa och tog halv ett bussen till östhammar då den inte gick längre än så, ringde johanna och snäll som hon var fick jag sova där.
åkte hem vid kvart i två då han förstörde min dag redan på bussen , att man kan ha hjärta till att säga sånna saker som sårar en så mycket . men ska gå vidare lämna han bakom mig, han är en idiot.

blir en hemma kväll med kära mormor i kväll så blir nörda datorn fram till midnatt..


jag orkar snart inte mer.
vart ska jag ta vägen ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0