börja blogga igen .

ska börja blogga nu igen efter ett lagom uppehåll, men kommer inte bli den roligaste att läsa men ska göra så gott jag kan.

så börjar med att säga att jag är hemma efter en halv jobbig träning, sitter med johanna vid köksbordet och tror jag tryck i mig 8 korvbröd älskar det, har även tryckt i mig en halv påse naturgodis på de.
Jag och lovisa ska kolla vem som kan gå upp mest i vikt under lovet så får jäklar i mamma äta som en tok nu dom få dagarna som är kvar på älskade lovet.
Har även klickat hem två tröjor från gina , tack bästa mamma !

                                                                                  
 
dom två tröjorna är det .


/ juliaeandersson

´just nu händer det allt för mycket i mitt liv,
 snart tar jag mitt pick och pack och tackar för mig .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0