allt som var så bra

börjar med att säga att jag hade en as rolig kväll igår mer om den kvällen orkar jag inte ta upp.

så berättar lite om dagen istället åkte hem  vid kvart i ett, hanna hämtade mig vid bussen snäll som hon är. Sen åkte vi hem till mig och packade och åkte sen ner till hallen och kollade på pojkar 95 som hade match sen vid kvart över fyra spelade jag match som faktiskt gick bra tanke på att det var första matchen för mig iår.
gjorde till och med ett mål.
skynda mig hem och packade om för att åka vidare till östhammar för att sova hos jenny så nu sitter jag hos henne och deppar för att det är skola imorgon och att jag är så fruktansvärt mätt ..





jag älskar dig pluttis !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0