tiden går ..

Hade skrivit värsta långa inlägget igår så lägger datorn av & självklart försvann allt !

Men igår gick jag ut på en promenad med caroline vid nio tiden tror jag dte var, gick hem till henne & sov kvar där, hade mycket att prata om så det var bra.
Sen idag blev det en kort skoldag, hade matte & svenska, jobbade faktiskt ganska bra på båda lektionerna. Sen fick vi våran efterlängtade glass av wahla, satte oss ute i solen & smaskade i den.
snart kommer mamma & mormor hem då vi ska åka direkt till thuns, kastar in ett inlägg när jag kommer hem så får vi se om jag fått med mig något hem.


Ingen berättar för fiskar att dom måste simma,
fåglar att flyga,
kossor att mua
hundar att skälla, dom bara gör det .
precis som att ingen säger till mig att sakna dig, jag bara gör det ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0