du är det finaste jag vet

berättar lite kort om mig helg.

lördag- åkte til näsudden med johanna,lovisa & jenny med massa fika & åkte massa moppe. suuper mysigt. Vid halv tio åkte vi till sundberg där det var massa folk, gick hem vid halv sju.

söndag- åkte hem till mig kollade film, åkte tillbaka till östhammar fixade oss hos johanna sen kom sofia, jenny & mikaela. Gick sen till gammelhus var inte där så länge utan gick vidare till krutan med massa folk, en super bra kväll med jätte bra människor.

& nu sitter jag & johanna hemma hos mig har precis ätit frukost eller vad man ska kalla det, får se vad dagen har att bjuda på. Johanna sover här tills på onsdag vilket är kanon !


jag & johanna för ett bra tag sen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0