mallorca !

har inte haft tillgång till någon ritktig dator & när jag väl har haft det så har internet skitit sig. men nu sitter jag på balkongen & hoppas på att jag kan få ett inlägg iallfall.

Dagarna här går så himla fort, reda trosdag liksom. Det är possitivt men ändå tråkigt.
Vi har legat vid stranden & poolen varje dag och det är hur varmt som helst. varit ute på lång promenader och kollat i affärer.
Igår så blev vi fotade av en kille för vi ska vara med i någon "tidning" för någon golf reklam, det var riktigt roligt . Var där i nästan fyra timmar så ont i hela kroppen idag.
Nu ska jag hoppa i bikinin & sen lägga mig på en solstol & läsa ut svenskaboken.

kommer något inälgg med massa bilder snart !

/ juliaeandersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0