världens lyckligaste tjej !

Dagen igår var underbar, ingen skola sen åka jag med caroline & henns familj till Nylöping för att kolla hockey & Nyköping vann. Kom hem vid 1 någongång galet trött tjej. Somande direkt så dagen idag började inte så bra. Vaknade kvart i 8 då jag hade panik sprang runt & letade kläder gick till bussen.
Har haft liv & lust i skolan, hade någon föreläsning som jag inte fattade varför vi lyssnade på fick bara ont i rumpan. Sen har dagen inte haft så mycket mer att bjuda på bara att brandlarmet gick för ett tag sen, som vanligt..
Får se vad kvällen har att bjuda på.



jag vill bara ställa mig & skirva, full med lycka !
du gör mig glad killen.


/ juliaeandersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0