har man tråkigt så har man

tio sanningar om dig själv och en bild på dig själv.
1. jag älskar mina kompisar
2. Mina familj betyder världen för mig.
3. Jag hatar att vara osams med dom som står mig nära
4. Jag blir lätt sur över små saker
5. Jag har världens bästa syskon
6. Jag hatar att vara själv
7. Jag brinner för innebandy
8. Jag har sveriges sämsta tålamod 
9. Jag har sämst självförtroende
10.Jag trör på spöken



Nio saker jag gör varje dag.

1. smsar
2. sjunger
3. duchar
4. äter 
5. pratar
6. träffar världens bästa människor
7. bjuder på mig själv
8. skrattar
9. plattar håret

Åtta saker som irriterar mig.

1. när någon ljuger mig rätt upp i ansiktet 
2. folk som klagar
3. folk som skryter för mycket 
4. folk som inte håller det dom lovar
5. människor som tror dom är bäst
6. folk som tuggar med öppen mun när dom tyggar tugummi
7. någon som är allmänt dryg
8. fjortisar !



Sju rädslor.

1. att förlora en vän
2. mörker
3. att inte få jobb när jag slutar skolan
4. åka buss själv
5. att någon i min närhet försvinner
6. att jorden går under
7. spöken


Sex vänner jag tycker om extra mycket.

lovisa, johanna, caroline, andrea, jenny & evelina det är tjejer som alltid ställer upp.

Fem saker jag inte kan leva utan.

1. familjen
2. mobilen
3. vännerna
4. datan
5. godis



Fyra minnen jag aldrig glömmer.

1. Alla sommrar i Mallorca
2. Alla stunder med mina vänner
3. Spanien 08 med jennifer
4. När mysan kom


Tre ord jag inte kan gå en dag utan att säga.

1. omg !
2. cp
3. fan


Två saker jag önskar att jag kunde göra.

1. flyga  
2. flytta hemifrån


En person jag litar på.

1. finns två  jag litar på till 100, lovisa & johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0