skåningar

Känns som jag inte bloggat på evigheter, har sovit borta dom flesta dagarna den här veckan. Men min helg har varit kanon bra. Varit med mina underbara tjejer & igår vare partajj hos johanna vilket var skiit roligt, något man kommer mina ett bra tag framöver iallfall. Jag & Johanna gick & la oss miv halv 7 i morse & vaknade 9 inte någon skänhetssömn direkt. Johanna stod för bilderna igår så när hon har en dator tar jag bilderna av henne, så inga bilder från helgen i det här inlägget.

Kusiner från Skåne kom idag vilket var jätte mysigt inte träffat dom sen i sommras. Men är verkligen inte på något bra humör idag så har legat i sängen & sovit nästan hela dagen. Men ni ska jag gå & proppa i mig fika sen åker nog dom hem så ska passa på att vara lite med dom för lär ju ta ett tag tills man får se dom igen. 


Mina kära små kusiner från i sommras !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0