måndagsmys !

Efter skolan gick jag & lovisa hem till henne, hon packade sina grejjer så sprang vi till bussen som stod vid bruks.
Mötte på lite rolig heter, en tant som gick & pratade med sig själv om att man inte skulle bo i östhammarskommun för då blev man ihjäl mobbad & allt vad hon sa. Slog på värsta vurpan när jag skulle visa lovisa vart jag alltid brukade rammal när jag gick till skolan, lyckat tjejen.
När vi kom hem åt vi två glassar sen traskade vi ner till affären & köpte massvis med godis & chips. Gjorde även världens godaste middag, tacos!

NU sitter vi här med godis och chipspåsen i knät & tjockar i oss allt av det goda, snart ska vi läsa utav våran älskade bok som ska vara utläst tills på fredag.
En grymt lyckad dag med en tjej som betyder massvis för mig.

lovisa & mysan


tjockis lovisa


/ juliahandersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0