K.Ä.R.L.E.K

Vaknade vid 7 eller vaknade & vaknade vet jag inte, men det var då my ville gå upp iallfall, så var bara att pina sig upp. Väckte sen Andrea vid 9 som sen skulle vidare på fotbolls match.
Mamma jag & my åkte in till stan & kollade runt lite. Fick med mig ett par jeans shorts hem vilket var behövligt till sommaren. Orkar inte ta någon bild så ni får klara er. 
Sitter i soffan & kollar på repris av top model för att om en halv timme vrida om till solsidan. Ska komma i säng tidigt i kväll så jag orkar upp till helvetet imorgon ..

Juste eric saade vann ju melodifestivalen igår & har inget att säga om det, hejjade inte på någon speciell. Men tror absolut inte det kommer gå bra för han sen. Men han är så sjukt snygg så han får stå för bilden idag.

 
bilden blev hel konstig men men .

/ juliaeandersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0