Don´t hope for a miracle, make one.

Ojj nu vare ett tag sen jag bloggade, men ska berätta lite om min helg nu .

Fredag: Slutade vi 12 då vi inte hade någon matte eller handel, väntade på johannas syster som slutade vid 1. Så åkte med henne hem till Johanna. Spelade som tokar men banan gick inte & klara.. Skrev till några saker på 50 saker Julia & ´JOhanna ska göra på sommarlovet, har skirvit 45 stycken tror jag så bara 5 kvar sen äre 50. Mitt sommarlov kommer bli så bäst.
Sen vid halv 7 gick vi & mötta lovisa vid bussen för att sen gå vidare till bowlan där vi hade bokat en bana, gick ju åt pipsvängn för mig, men en stolt tre iallfall. Tog bussen hem till mig sen & proppade i oss massa godis. En helt toppen kväll iallfall !

Lördag idag asså, vaknade runt 11 gick upp & åt sen låg vi bara & dorg oss i sängen hela morgonen fram till ungefär 2 då jag bärjade packa & duschade. Vid 3 åkte jag & spelade match som gick helt sämst.
Nu sitter jjag i soffan med min underbart saknade andrea, verkligen sjukt länge sen vi var. Kollar på melodifestovalen & käkar godis & chips, hejj tjockis & hejj vad jag kommer få hål i tänderna.

Inga bilder från helgen tyvär men snor några fårn johanna sen när hon lägger upp dom!

Får fjärilar när jag hör ditt namn, du gör mig lycklig killen



/ juliaeandersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0