allting rullar på som det ska, det går bra nu !

har inte bloggat på någon dag men känns helt meningslöst att ni ska behöva lyssna på hur synd det är om mig för att jag är sjuk, haha.
Men dom här två dagarna som jag inte har bloggt på har jag verkligen inte mått bra, har knappt kunna resa mig upp, jag har heller inte kunnat ätit. Men idag när jag vaknade kännde jag att förkylningen hade släppt lite granna. Så idag pallrade jag mig faktiskt ut & satte mig i solen ett tag, älskar verkligen vår vädret !
Sen följde jag även med mamma & hämtade Tiffany & My på dagis. Sitter & fikar med riskakor & chockladbollar  nu & första dagen på länge jag känner smaken.

Imorgon hoppas jag verkligen att jag kommer kunna gå till skolan för känner att jag behöver parata med folk för känns som det var ett tag sen nu.


/ juliaeandersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0