efter regn kommer solsken

det slutade jag tro på för en vecka sen, har varit regn en helv vecka nu.

Mallorca är verkligen värdelöst utan sol. Man kan inte göra så mycket om  man inte har någon bil. Bussarna till palma är fullproppade så man kan inte åka dit heller. Så vi har suttit uppe i mammas & deras lägenhet för det mesta & så har försökt gått ut då det verkar vara uppehåll men såklart så kommer det en stor regnskur då.
Så har inte haft så mycket att blogga om derför bloggningen har varit usel men fårse om jag bloggar något innan jag kommer hem, skriver lite då & då.

Idag har det varit skapligt väder, mamma & alla har varit i någon lekpark & jag satt kvar här ont i huvet & mådde inge vidare alls. men nu ska jag hoppa i bikinin & lägga mig i solstolen så länge det går. Blir nog ett dopp i iskalla poolen också .
/juliaeandersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0