lever livet till max !

inte bloggat? nej tack jag vet. har njutit av dagarna så gått det går solat badat vart med grymma vänner .
så har inte velat pallra mig till datorn en sådan varm dag.
men nu sitter jag här i johannas säng med typ världens konstigaste grej på ryggen ? vad hände igår .. haha

men  igår drog jag johanna och jenny hem till johannas pappa förfesta lite med lite folk sen drog vi till bussen och sen vidare till öregrund. Hade faktiskt roligare än vad jag trode även fast jag inte minns så mycket.

men ikväll är vi på det igen ska snart träffa upp jenny igen åka och äta pizza sen drar vi till öregrund med underbara människor !


hjärtat , vad skulle jag göra utan dig ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0