vädret är som bäst .

jag verkligen älskar vädret, har varit ute i några timmar & hjälpt mamma att kratta alla blad & skit som är på framsidan. Så nu ser man verkligen skillnad, skulle kunna vara ute tills det blir mörkt idag för det är verkligen hur varmt som hellst. Så idag är jag på dunder humör & har inte varit så glad på länge som jag är idag.

Men igår åkte jag hem till evelina strax efter sex. Vu pratade massvis vilket var super mysigt, kollade film pojken i randig pymas, han inte kolla klart på hela innan vi somnade men det jag såg var jätte bra & ska ta & kolla klart på den hemma sen för mamma sa att den fanns någonstans.

Kollade på gammla bilder så här får ni några bilder på mig & evelina för några år sen ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0