som ett nystan utan garn, som en leksak utan barn, det skulle jag va utan dig ingentng utan dig.


Funderar starkt på att försöka få tillbaka min gammla hårfärg ..

Blev ingen skola för mig idag kännde att jag behövde vara hemma en dag & vila mig från helgen eftersom jag knappt kan gå. Så min dag har jag bara legat & degat i soffan läst några sidor i boken. Roligae än så har inte min dag varit. Orkar heller inte leta upp sladden till kameran så jag kan lägga in bilderna från örebro så får bli när jag har ork & lust förhoppningsvis imorgon men lovar inget. Just nu har jag inte lust alls att blogga känns som jag bara skríver massa onädigt men ska bättra mig. Har svenska prov imorgon & självklart har jag alla saker i skolan så kan inte plugga, bra jobbat!

lyckan du gav mig finns inte längre kvar  ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0