monkey business

Blev inget bloggande för mig igår, evelina kom hit vid halv sex hade lite olika saker för oss. Hade iallfall jätte myisgt kollade klart på pojken i randig pymas, den var huur bra som helst lite sorlig men det är så det ska vara . Började även kolla på the last song, super bra det lilla  jag såg av den.

Vid ett tiden kom mormor hit lagade ordning lite påsk mat så nu är det avklarat för i år, haha. Nu ska vi strax åka in till stan måste verkligen hitta något att ha på mig imorgon får lite lagom panik. Vet heller inte hur jag ska ha håret, lockigt eller platt ?!
Men bloggar mer när jag kommer hem så får vi se om jag fått med mig något hem från stan.

/ juliaeandersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0