ledig onsdag !

´Hemma efter en sväng istan med lovisa.
Fick inte med mig ett piss hem för måste börja spara pengar tills vi åker till mallis & är inte direkt i behov av någonting nu heller. Mötte sen upp mamma & linnea gick runt & provade fotbollskor hitta ett par för 1500 & känner att det inte riktigt är lämpligt att köpa det nu när jag inte vet hur jag ska göra med fotbollen så väntar ett tag till med dom.
Sitter nu vid dator & ska snart ge mig ut i det underbara vädret med mina söta små grannar som har plingat på dörren typ 10000 gånger nu & frågat näär kommer du, när kommer du ?! ¨så känner mig lite tvingad men vad gör det om hundra år liksom .. Men skulle behöva packa tills på fredag också men får väl göra det ikväll istället.

puss&kram
/juliaeandersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0