jag hatar allt packande..

Hemma efter en kort & lärorik dag i skolan. skolan idag var inte något speciellt hade bara massa datalektioner så dagen gick faktiskt välldigt snabbt. Slutade vid ett så fick sitta & vänta på bussen som kom kvart över två men min kära vän lovisa är alltid så snäll så hon sitter alltid & väntar med mig !
Så dom här timmarna efter skolan har jag bara packat packat & packat men känns som det inte är något nödväntigt & kommer säkert glömma allt hemma också, som vanligt...
Juste idag när jag kom hem så hade min mamma köpt två par shorts till mig orkar inte lägga ut någon bild så ni får klara er den här gången också. Men ett suuper mega tack till min underbara mamma´!


bild från idag ..


utan dig är det inte lätt, jag saknar dig massvis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0