12 april 2011

Inga bilder idag heller, sladden är helt borta & orkar inte ta tid att leta efter den.

Min dag har varit super bra, började halv tolv så min bästa mamma var snäll & körde mig till gimo. Hade idrott & sen svenska, dom andra skrev prov men ska skirva det på fredag så satt & pluggade till klockan ett då vi slutad så tog kvart över två bussen hem så kom hem vid halv tre. Tog ett gas saft & en bulle sen började jag hjälpa mamma att städa så har varit super duktig & städat lite i allfall.
Sen vid sex kom hanna & gjorde mig sällskap åkte ner & köpe lite godis vilket jag & hanna alltid gör när vi träffas  & nu kom jag precis hem från hallen där syster spelat match. Så en helt underbar dag !

du är den falskaste människan jag känner , jag hatar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0